Ajánlatkérés

GYIK

BESZERZÉS / VÁSÁRLÁS

Mi a minimális hűségidő?

A minimum szerződési időszak 12 hónap.

A roaming előfizetés külön fizetendő?

Az adatforgalom bármely európai uniós országban a havi előfizetés részét képezi.

SAFEFLEET PORTÁL ALKALMAZÁS

Hány felhasználót adhatok hozzá az alkalmazáshoz?

Korlátlan számú felhasználót adhat hozzá.

Létrehozhatok egy alkalmazáson belüli felhasználót egy ügyfelem számára?

Igen, többféleképpen is átadhatja járművei helyzetét egy kívülállónak.

Létrehozhat egy felhasználót az alkalmazásban, és korlátozott jogosultságokat állíthat be, attól függően, hogy mit szeretne.

Létrehozhat egy ideiglenes hivatkozást, amely megmutatja a jármű pályáját; a link addig elérhető lesz, ameddig csak akarja.
A kibővített láthatósági lehetőséggel megtekintheti vállalata összes járművét és jelentését egy másik SafeFleet-ügyfél számára .
Hogyan aktiválódik a roaming szolgáltatás?
A roaming szolgáltatás aktiválása az eszközök menüjének felhívásával történik, kiválasztva a barangolni kívánt berendezést, majd a „Roaming kérés” gombra kattintva kiválasztható a kívánt időtartam. Itt meg is nézhet egy videót arról, hogyan aktiválhatja a roaming szolgáltatást az alkalmazásban.

YT embed video, link: https://www.youtube.com/watch?v=iZH3TtV2-E4

Van okostelefonos alkalmazás?

Igen, SafeFleet kliensként ingyenesen letöltheti a fliGO alkalmazást az AppStore vagy a Google Play áruházból .
A fliGO alkalmazásunkkal kapcsolatos további részleteket hivatalos fliGO weboldalunkon talál.

TELEPÍTÉS, SZERVIZ ÉS MŰSZAKI TÁMOGATÁS

Mi a garancia a GPS készülékekre?

A garancia 24 hónap, bérlet esetén a teljes szerződéses időszakra szól.

Hol történik a telepítés? Mely településeken biztosított az eszközök szakszerű beszerelése?

Minden szervizművelet, beleértve a telepítéseket is, a SafeFleet szervizhálózatban történik

Befolyásolja-e a berendezés beszerelése a jármű garanciáját?

Nem, a beszerelés nem befolyásolja a jármű garanciáját.

Elvégezhetem a telepítést öntelepítéssel?

Igen, a telepítést bármely ügyfél maga is elvégezheti, és ügyfeleink számára egy egyszerű telepítési útmutatót kínálunk, amelyet itt megtekinthet.
YT embed video, link: https://www.youtube.com/watch?v=u22XVEmWwR4&feature=emb_title

Milyen műveleteket végeznek a szervizben?

GPS készülék telepítési és eltávolítási műveletek és szondák, GPS készülék mozgatása. szondacsere, SIM-csere és egyéb szervizműveletek.

Milyen szolgáltatási műveletekért kell fizetni?

A garancián kívül végzett szervizműveletekért fizetni kell: beszerelések, eltávolítások, össze- és kiszerelések. A SIM-kártya újraaktiválása a jótállási időtől függetlenül fizetendő.

Van támogatási osztálya? Melyik a program?

Igen, van egy műszaki támogatási részlegünk, amely azonnal válaszol a SafeFleet Portal alkalmazáson keresztül érkezett ügyfelek kéréseire. Kérését e-mailben is elküldheti a support@safefleet.eu címre.

A technikai támogatást hétfőtől péntekig, 09.00 és 17.00 óra között hívhatja a 0356.710.185 | 0356.710.186 | 0317.101.382

Ha meg szeretné tudni, hogyan regisztrálhat kérelmet a SafeFleet Portal alkalmazásban, tekintse meg ezt a videót.

YT embed video, link: https://www.youtube.com/watch?v=_G9f1ZpjVSU&feature=emb_title
A Telematics komplex, GPS-alapú flotta-, és gépjárműfigyelési szolgáltatásokat biztosít, legyen szó bankokról, biztosítókról, mezőgazdasági, építőipari cégekről, távközlési, vagy éppen biztonságtechnikai vállalkozásokról.
Telematics Kft © 2023, Minden jog fenntartva. 
chevron-downtext-align-right